Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Klamavá reklama O2

Tak jsem zas jednou uvěřila lákadlům od 02... v lednu nešlo té záplavě reklamy na "pevný" internet utéct: pevná linka i se superrychlým ADSL internetem jen za 500 měsíčně, bez paušálu apod.. Řekla jsem si: tak si to v kanclíku obnovím... To jsem si tedy naběhla!!!

Lákavou službu jsem objednala a radostně očekávala zprávu, kdyže mi to zapojí. Místo montéra ale přišla studená sprcha v podobě písma od 02, že na mé adrese není tato služba technicky dostupná. Myslela jsem, že špatně vidím nebo si mě spletli, zavolala jsem tedy na info linku a milá slečna mi potvrdila tento nález jejich outů odborníků a briskně mi nabídla téměř stejně rychlý internet přes mobil, ale pochopitelně asi tak za trojnásobek ceny mé původní objednávky(!!!).

No, dopálila jsem se přímo doběla - jak to asi myslí? Vždyť to jsou ani ne 2 roky, co jsme v tom konkrétním místě pevnou linku s ADSL internetem rušili, protože mi jistá firma, pro niž jsem pracovala, začala platit internet přes mobil. Po 2 letech ona zakázka skončila, skončilo tedy i placení připojení, a nová služba od 02 vypadala jako dobré řešení.

Odepsala jsem v tomto duchu na odd. zákazníků a pro sichr i generálnímu řediteli - sic je to dle jména Španěl či kdo, ale předpokládám, že má dostatek pohůnků kolem sebe, kteří mu zoufalý přípis od dlouholetého klienta přeloží z ČJ do rodné řeči. Navrhla jsem rovněž, že pokud přes to všechno nejsou schopni dostát svému závazku slíbeném v tolikrát omleté reklamě, nechť mi tedy zřídí onen rychlý net přes mobil, ale za cenu, na kterou mě nalákali na své služby, tj. za 500 Kč.

Po skoro měsíci konečně odpověď. Velice si prý váží mého zájmu o jejich služby (no, tomu tedy opravdu "věřím" - zatím jsem ale ještě stále duševně zdráva, aspoň myslím :o), ale opravdu to nemohou na mé adrese zprovoznit, protože už je kapacita linek naplněna. Dodali, že se jim nevyplatí technickou bázi posílit (rozuměj řadový kliente: prostě nám nestojíš za to, abychom přidali pár kablíků). Můj důmyslný návrh, ať dají jinou, odpovídající službu, ovšem za stejnou cenu (protože tak se solidní obchodník k zákazníkovi, jehož si dle vlastních slov tak přeukrutně váží, opravdu chová), přešli důstojným mlčením a nechali zcela bez povšimnutí...

Shrnuto: na 02 mám grandiózní vztek, jako nikdy předtím. Poradíte mi prosím někdo, co s tím dál? Nemám v povaze nechat si všechno líbit a rozhodně chci takové nekalé a nepěkné jednání nějak dále řešit. Mám to snad řešit jako klamavou reklamu? Myslím, že takové podrazy bychom si my zákazníci neměli v r. 2009 nechat líbit OD NIKOHO!!!

AKTUÁLNÍ DOPLNĚNÍ K ČLÁNKU (dne 3.5.09):
Asi tak 2-3 týdny po tomto článku mi zavolala velmi milá paní z O2, omluvila se jménem podniku za výše uvedené nepříjemnosti a nabídla mi exkluzivně mobilní připojení za velmi zvýhodněnou cenu (tak, jak jsem si to představovala od samého počátku celé kauzy).

Žeby pár řádek na Idnes tak zabralo??? Skvělé!

Autor: Kateřina Kašparová | pátek 27.2.2009 17:00 | karma článku: 30,55 | přečteno: 3666x
  • Další články autora

Kateřina Kašparová

A až všechno zakážeme, bude úplně nejlíp

Tohle mi vážně vyrazilo dech – s posledním listopadovým dnem skončil největší poker room v Praze. Rozhodnutí, které naprosto postrádá veškerou možnou logiku. I drsní chlapi posmutněli...

1.12.2015 v 12:02 | Karma: 46,90 | Přečteno: 50594x | Diskuse| Sport

Kateřina Kašparová

Víte, co je Jágr v kabátku?

„Co ti mám povídat, mám Jágra v kabátku, hned na flopu jsem trefenej tupýrem, tak to tam kejchnu, frajer to pošle s květnem, a dopajdá mu tam kožak na štráse?!“ To není odposlech z blázince, ale od pokerového stolu. Nevěříte?

24.11.2015 v 16:06 | Karma: 22,74 | Přečteno: 3300x | Diskuse| Sport

Kateřina Kašparová

Neschopní vpřed!

Česká eurokomisařka Věra Jourová dostala nápad – chce, aby EU nařídila i soukromým firmám povinné zastoupení žen ve vedení. To mě coby ženu přímo nebetyčně uráží!

2.11.2015 v 18:39 | Karma: 43,27 | Přečteno: 4394x | Diskuse| Politika

Kateřina Kašparová

Největší bordel - Česká pošta!

Myslíte si, že když pošlete dopis nebo jinou zásilku DOPORUČENĚ, že ji opravdu obdrží ten správný adresát? Pak jste hluboce naivní - jako jsem byla do dnešního dne i já...

24.9.2015 v 14:26 | Karma: 38,39 | Přečteno: 4638x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kašparová

Proč se poker hodí pro život

Když někde řeknu, že hraju poker, obvyklá reakce (u člověka, který tuhle hru viděl tak maximálně v americkém filmu) je udivené povytažení obočí, miliony otazníků v očích a překvapený pohled, který říká:

5.7.2015 v 17:36 | Karma: 16,92 | Přečteno: 681x | Diskuse| Sport
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Budoucnost válčení? Stíhačka řízená AI obstála v „boji“, vezla i šéfa letectva

3. května 2024  21:23

Americký šéf letectva Frank Kendall se poprvé proletěl experimentální stíhačkou F-16, kterou místo...

Hamás má týden na příměří, jinak Izrael vtrhne do Rafáhu, spekuluje Egypt

3. května 2024  19:28,  aktualizováno  21:13

Izrael dal palestinskému radikálnímu hnutí Hamás týden na to, aby přijal dohodu o příměří a...

V Berlíně hoří výrobní hala firmy produkující zbraně poskytnuté Ukrajině

3. května 2024  15:44,  aktualizováno  20:58

Hasiči na jihozápadě Berlína likvidují rozsáhlý požár výrobní haly, ve které jsou uskladněny...

Názor, že Paroubek parazituje, nestačil. Podle soudu může iniciály ČSSD použít

3. května 2024  19:44

Volební senát Nejvyššího správního soudu (NSS) zamítl návrh Sociální demokracie (SOCDEM) na zrušení...

  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4878x
Novinářka (Český rozhlas - st. Praha a Radiožurnál 90-93, TV Nova 94-98). Od r. 98 podnikám (mediální tréninky a poradenství). Od r. 1990 pomáhám opuštěným a týraným zvířatům (vedu Kočičí Azyl CZ). Od června 2012 vydávám časopis HAF & MŇAU - měsíčník pro všechny milovníky a majitele psů a koček.